ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Відповідно до ст. 9 Закону споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
Таким чином, обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна якщо:
• з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
• товар не використовувався;
• збережені товарний вигляд товару, його споживчі властивості, всі пломби, ярлики і т. Д .;
• зберігся розрахунковий документ, який споживач отримав разом з товаром;
• товар не входить до переліку товарів, що не підлягають обміну.
Повернути товар належної якості і забрати гроші можна, якщо дотримані всі перераховані вище умови та аналогічного товару, необхідного покупцеві, немає в продажу.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту протягом 3х робочих днів.
АДРЕСА І СПОСІБ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1) Невикористаний товар з ярликами, етикетками і наклейками (якщо вони були складовими посилки) упакуйте разом з копією рахунку-фактури або накладної нової пошти.
2) Добре упакуйте товар щоб уникнути його пошкодження.
3) Упакований товар ви можете відправити зручним для вас способом:
◦ Через Нову Пошту. При відправці повернення через Нову Пошту вкажіть наступні дані:
Заява на обмін або повернення товару можна відправити в електронному вигляді на пошту info@mstnutrition.ua або оформити по телефону: +380509335160.
Зверніть увагу, що послугу з повернення товару оплачує клієнт відповідно до тарифів поштових компаній. У разі несплати посилка повернеться відправнику (клієнту).
Будь ласка, не відправляйте посилку післяплатою. В цьому випадку ми не зможемо її отримати і вона повернеться назад до вас.
СПОСОБИ І ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
Ми повернемо гроші на вашу банківську карту:
• У випадку, якщо ви оплатили замовлення банківською картою онлайн, ми автоматично повернемо гроші на ту ж карту або відправимо вам купон на відповідну суму який ви зможете використовувати при наступній покупці.
• У випадку, якщо ви вибрали оплату післяплатою, ми повернемо гроші на вашу карту, яку ви вкажете при подачі заяви або відправимо вам купон на відповідну суму який ви зможете використовувати при наступній покупці.
Терміни повернення грошей:
Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту протягом 3х робочих днів.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРОДАВЦЯ
Продавець несе відповідальність за те, що проданий товар має ті якості і властивості, які були вказані виробником, знаходяться в зазначеній кількості і відповідає зазначеній меті. Продавець несе відповідальність за недоліки товару, які виникли протягом гарантійного терміну.
Продавець не несе відповідальності за недоліки товару, в разі якщо:
• Товар був пошкоджений покупцем,
• покупець знав про недоліки при отриманні товару, і тому йому була надана знижка на товар,
• рекламація суперечить характеру або складу товару, зокрема закінченню терміну придатності товару, в зв’язку з чим була надана знижка з ціни товару,
• недоліки виникли протягом гарантійного періоду через зносу товару, його неправильного або надмірного використання, або недоліки виникли після закінчення терміну придатності товару,
• недоліки викликані втручанням покупця або іншої особи в товар або його склад.
Після обробки заяви покупець, отримає сповіщення про оформлення заяви, і спосіб вирішення даної рекламації. Якщо покупець заявляє про дефект, продавець належним чином перевірить претензію і прийме рішення про подальше вирішенні максимум протягом 3 днів. Продавець зобов’язаний врегулювати претензію протягом максимум 30 днів з дати подання заяви.
ПРАВА СПОЖИВАЧА
У разі недоліків товару, які споживач виявив протягом гарантійного періоду, він має право на безкоштовне усунення дефектів. У разі недоліків, які неможливо усунути і які заважають правильному використанню товару, споживач має право обміняти товар або відмовитися від покупки і отримати відшкодування вартості покупки. Якщо дефект можна усунути, але в разі зворотного виникнення недоліків після ремонту споживач не може належним чином використовувати товар, він має право обміняти товар або отримати повернення коштів. У разі непереборних дефектів, які не заважають правильному використанню товару, споживач має право на знижку з ціни товару.
ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
Відповідно до закону про захист персональних даних. Користувач погоджується з тим, що адміністрація сайту має право передавати персональні дані третім особам, зокрема, кур’єрським службам, організаціями поштового зв’язку, операторам електрозв’язку, виключно з метою виконання замовлення Користувача, оформленого на Сайті інтернет-магазину info@mstnutrition.ua, включаючи доставку Товару . У той же час, адміністрація сайту зобов’язується за запитом споживача видалити особисті дані зі своєї бази даних, без пояснення причин в будь-який час.